Home > Notice > 1 May 2013: the museums belonging to Rome's Civic Museums Network...
Release date: 04/30/2013

Wednesday, 1 May 2013, the museums belonging to Rome's Civic Museums Network will remain closed to the public on the occasion of the International Workers' Day

The following museums will be closed: Musei Capitolini; Centrale Montemartini; Mercati di Traiano - Museo dei Fori Imperiali; Museo dell'Ara Pacis; Museo di Scultura Antica Giovanni Barracco; Museo della Civiltà Romana; Planetario; Museo delle Mura; Villa di Massenzio; Museo di Roma; Museo Napoleonico; Museo della Repubblica Romana e della Memoria Garibaldina; Museo Carlo Bilotti; Museo Pietro Canonica; Museo di Roma in Trastevere; Musei di Villa Torlonia; Museo Civico di Zoologia; Galleria Comunale d’Arte Moderna; MACRO via Nizza; MACRO Testaccio.